ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ ЧЕРЕЗ СЕРВІСІ. Від автора програми: "На фото - мій добрий друг та вчитель, гуру сервісу №1 у світі: Джон Шоул. Готуючи цю програму, я скористався його безцінними порадами, які отримував в розмовах тет-а-тет. Отже, оскільки стан сервісу в Україні - це тема без перебільшення актуальна, хороший сервіс приносить більші прибутки, ніж найкраща реклама!" Автор програми: Володимир Коливай, член Української Асоціації Менеджмент Консультантів, генеральний директор СП "ІМІДЖ ОСВІТА" при Києво-Могилянській Академії. Формат програми: корпоративний тренінг.
Компанія живе доти, доки живе її репутація! Чи не так? Причини успіху чи неуспіху Вашої компанії слід шукати в сервісі! В той час, як Ви думаєте про нові прибутки, Ваша компанія вже, можливо, почала повільно залишати ринок. Причина - неякісний сервіс!
Небажання навчатися та конкуренція, яка може знищити Вашу компанію - ось що змушує Вас замовити цей особливий тренінг!
Організаційна підготовка групи:
- Принципи ефективної роботи на тренінгу
- Мета та очікування учасників в рамках теми тренінгу
- Принципи командної роботи під час тренінгу
- Цілі, методи роботи та програма тренінгу
- Самопрезентації учасників програми, вхід в групову динаміку співпраці.
Як заробити більші гроші на якісному обслуговуванні:
- Як випрацювати модель конкурентних переваг?
- Як веде себе лідер на конкурентному ринку?
- Як гарантовано підняти ріст прибутків через сервіс?
- Лояльність. Як утримати клієнтів?
- Культура сервісу! Що це?
Дрібниці вирішують якість:
- Що хочуть клієнти? Зворотній зв'язок
- Сервіс та продажі: спільне та відмінне
- Інструменти привертання нових клієнтів
- Час швидких технологій – особливості сервісу
- Платформа для лояльності клієнтів.
Приховані механізми покращення сервісу:
- Ефект контрастів у сервісі: "за" та "проти"
- Високоякісний сервіс як джерело прибутку
- Високоякісний сервіс як джерело економії
- Високоякісний сервіс як стабільність персоналу
- Високоякісний сервіс як бізнес-стратегія.
Підсумок:
- Сервіс як тип командного мислення
- Сервіс як техніка впливу
- Сервіс як людська доброта
- Сервіс як повсякденна звичка
- Сервіс як якісно організований та чітко контрольований процес.
Форми та методи навчання:
- Презентаційні міні-модулі тренера, аналітичні дискусії
- Ток-шоу, доповіді на задану тему, закріплення навичок на практиці
- Використання візуалізацій, відео та аудіо, кейси (рольові ігри)
- Зворотний зв'язок з аналізом, ситуаційний аналіз акупунктурних тем
- Екстремальні завдання, індивідуальна практика, мозковий штурм.
Всі тренінги розроблені та проводяться бізнес-консультантом Володимиром Коливаєм, генеральним директором СП "ІМІДЖ ОСВІТА" при Києво-Могилянській Академії, членом Української Асоціації Менеджмент Консультантів (дивіться розділ "Про тренера").
Дивіться детальніше про автора програми тут...
Як замовити іншу тему? Дивіться детальніше...
Замовте корпоративний тренінг, вказавши в Анкеті ВСІ деталі!..
* Відвідайте компанію, якою представлено цей проект та вивчіть англійську раз і назавжди: СП “ІМІДЖ ОСВІТА” при Києво-Могилянській Академії - курси англійської преміум класу!