|
|
“Вчитель приходить лише тоді, коли учень готовий!”
Одного разу, дивлячись через пошукове віконце свого "Нікона", я зрозумів, що ми бачимо лише те, на що спрямовуємо свою увагу. Просто кажучи: що ми хочемо в житті - те й бачимо! Які хочемо помилки - такі й робимо! Отже: ми отримуємо в житті те, на що заслуговуємо! А ще - ми часто міряємо широкий та різноманітний світ своїми вузенькими рамками критики, скептицизму та сумніву... Іти вперед, розширювати свій горизонт - ось шлях перемоги! Стати самому собі внутрішнім вчителем, вклонившись Вчителям зовнішнім! І віддавати це все людям! Не має щастя в малому. Щастя - у великому!
Автор: Володимир Ілліч Коливай (Volodymyr Kolyvai):
|
|
Парадокс нашого життя!
Чи задавали Ви собі коли-небудь питання: чому професійні лікарі хворіють не менше ніж звичайні люди, а професійні психологи мають проблеми в стосунках, кар'єрі та особистому житті не менші, ніж ми? Відповідь очевидна: більшість людей так і не навчилися застосовувати отримані ними знання, а значить - не знають як саме функціонує їх розум. Тут в пригоді стає досвід наукової частини буддизму, оскільки ця релігія чи не єдина, яка обрала не "шлях віри", а "шлях самовдосконалення та практики"! Зокрема, науково-практична частина тибетського буддизму: глибинна психологія, медицина, астрологія, тук-дам (медитація після смерті), має досягнення, які в інших релігійних системах не присутні взагалі! Отже...
Автор: Володимир Ілліч Коливай (Volodymyr Kolyvai):
|
|
НАЙКОРОТША СТАТТЯ НА САЙТІ!
Наше життя - це результат наших вражень! Враження, як і люди, можуть бути чи друзями, чи ворогами. Прочитавши цю коротку статтю, Ви побачите, як я і сам став "жертвою" вражень від людини, яку не бачив уже більше двадцяти п'яти років. Але якій буду вдячний все своє життя. За що? - за враження!
Автор: Володимир Ілліч Коливай (Volodymyr Kolyvai):
|
|
Жінки бувають різними!
Аж страшно стає від того, як багато сучасні жінки приділяють уваги тілу та зовнішності: безкінечні фотосесії, парфуми, одяг... Чого ж дивуватися, що ставлення чоловіків однобоке?
|
|
|